You are currently viewing החשיבות של פתרונות תקשורת לעסקים

החשיבות של פתרונות תקשורת לעסקים

במציאות שאנו חיים בה כיום קשה מאוד לתפקד ללא טלפון סלולרי, ללא מחשב, ללא אינטרנט וכו'. מלבד העובדה שאלו הן אפשרויות תקשורת בינינו לבין אנשים אחרים בארץ ובעולם, הרי שאלה גם משמשים אותנו לאינספור שימושים אחרים. הנגישות של מכשירי התקשורת הללו הם הבסיס לחשיבות של מערכות ופתרונות תקשורת של עסקים וארגונים שונים כדי לתקשר עם הקהל שלהם בצורה יעילה, אפקטיבית, פרטנית ומקצועית. חברת אומניטלקום הינה החברה המובילה בישראל לפיתוח והספקה של פתרונות תקשורת לעסקים. 

פתרונות התקשורת של אומניטלקום

  • מערכת תזכור תורים – אף קליניקה, יועץ, מטפל או איש מקצוע אחר המנהל פגישות ותורים בעסק שלו לא רוצה חדר טיפולים ריק. ישנה תופעה מרגיזה של פציינטים רבים הקובעים תורים ופשוט לא מגיעים אל המקום, גורמים להיווצרות של חורים בזמני העבודה של הרופאים, היועצים, המטפלים וגורמים לבזבוז זמן וכסף. באמצעות מערכת חכמה לתזכור תורים המערכת תעדכן באופן אוטומטי את הלקוחות על התור שלהם המתקרב ותבקש מהם לאשר את ההגעה. ניתן יהיה לשלוח את התזכורת באמצעות שיחה אוטומטית, הודעה קולית או SMS. ניתן יהיה לבצע התאמות אישיות לגבי מועדי התזכורות שתרצו לבצע לפי תאריך, חג, יום, שעה ואפילו שפה. 
  • מרכזיה בענן – מרכזיה טלפונית מתאימה לעסקים בכל סדר גודל. גם עסקים קטנים עם תקציב נמוך יכולים להיעזר במרכזיה כדי להיראות גדולים ומקצועיים יותר. המרכזייה מספקת לכם מגוון כלים ואפליקציות מתקדמות כמו מוסיקת המתנה ברקע, אפשרות לניהול תורי שיחות, לנתב שיחות בתוך הארגון, להקליט שיחות, לחייג חינם בין הסניפים שלכם ברחבי העולם ועוד. הכול מגובה בענן וניתן לחפש עשרות אלפי מכשירים למרכזיה אחת.
  • מערכת הקפצת כוננים – מערכת חכמה ומיוחדת המיועדת להקפצה של כוננים בזמן אמת. יכולה להקפיץ כמות גדולה של כוננים בזמן אמת. ניתן לסווג את אנשי הקשר לפי קבוצות בעלי מאפיינים שונים כמו אזור גיאוגרפי, טלפון, שפה, תפקיד ועוד. ניתן לקבל דוחות בזמן אמת. המערכת עובדת באמצעות שיחת טלפון ללא צורך במחשב או חיבור לאינטרנט.
  • מספרים מיוחדים – חברת אומניטלקום יכולה לספק לכם מספרים מיוחדים לניווט ישיר בתוך העובדים והמחלקות בארגון, מקשים מקוצרים וכו'. כמו כן יכולה לספק לכם מספרי 1-800, 1-700, מספרי VIP, מספרים יפים ומיוחדים ועוד. 

לסיכום, אם אתם מחפשים אחר פתרונות תקשורת לעסקים תוכלו למצוא באומניטלקום לא מעט כאלה. הכלים הנהדרים השונים של החברה מיועדים לעסקים בכל סדר גודל ומסייעים בשדרוג חוויית המשתמש וחוויית השירות לעובדים וללקוחות, ייעול וקיצור זמנים בעבודה, הנפקה של דוחות בזמן אמת ו/או לפי תאריכים ועוד.