You are currently viewing פורטל רפואה בישראל

פורטל רפואה בישראל

כשאין לך את מי לשאול, יש לך כאן את מי לשאול

בכל תחום שהוא לדעת את מי לשאול ולקבל מידע זה לא פחות חשוב מאשר המידע שמקבלים, במיוחד על רפואה ובריאות. בכל מה שקשור לבריאות אנחנו מהססים לא פעם לשאול שאלות חשובות, בעיקר משום שהרגילו אותנו גם לא לפקפק ולא להטיל ספק כאשר אנחנו מקבלים הנחיות מקצועיות. אבל אנחנו יודעים שהיום אפילו רופאים אינם יכולים לענות על כל השאלות כאשר הם נמצאים ביום עבודה לחוץ ואין ספור מטופלים ממתינים במרפאה לתורם. גם האחות לא תמיד מצליחה לעמוד בעומס ולכן אין ברירה אלא לפנות למקורות מידע שיש להם תשובות והרחבות נוספות למידע שאנחנו מקבלים. 

פורטל בריאות לשירותכם

לא מדובר בפרוטוקולים של טיפול וגם לא בהנחיות שיחליפו הנחיות של רופאים מטפלים, אבל בהחלט יש מי שיסביר לכם מה הרופא שלכם רשם לכם בתרופה ויהיה לו זמן יותר לענות לכם מהי בעצם ההנחיה המקצועית שקיבלתם אומרת ואיך אפשר ליישם אותה, אם שכחתם לשאול פרט נוסף ואם התביישתם לשאול שאלה נוספת. פורטל הרפואה מדיקו הוא בדיוק הפורטל שמאגד בתוכו מדריכים רפואיים רבים שמספקים לכם את כל המידע שתצטרכו לדעת על כל בעיה וכל מחלה שתרצו לדעת עליה, ולכן זה רעיון מצוין אפילו לקרוא על המחלה או הבעיה הרפואית שלכם לפני שאם הולכים לרופא עצמו, כדי לדעת מה לשאול אותו ולברר אתו אם מה שקראתם על הבעיה יכול לעזור לכם ואם הבנתם נכון. זה רק עוזר למי שרוצה לשמור על בריאותו למלא טוב יותר אחר ההנחיות של הרופא, במיוחד אם הוא מבין את ההיגיון ואת ההסבר המדעי והרפואי של זה. 

התייעצות אונליין

אם אתם רוצים להתייעץ או לשאול שאלות נוספות שלא הספקתם לשאול, זה המקום לשאול בפורומים של הפורטל, לקרוא את המאמרים הרבים על מחקרים מדעיים שונים מכל העולם וגם לצפות בסרטונים שמדגימים בפירוט וכמו שצריך את מה שרציתם לראות ולדעת. הנגישות הגבוהה לאנשי מדע ולרופאים עוזרת לכם לדעת מה שאתם צריכים לדעת ולכן לא תעשו טעויות ולא תזיקו לבריאותכם. זה חשוב במיוחד למי שיש לו ילדים ורוצה לדעת מה לעשות במקרים מסוימים או לא לעשות כאשר זה מתנגש עם ההנחיות עם הוראות הרופא שלכם ואתם רוצים לנהוג נכון כדי לא לפגוע בבריאות. זה נהדר להיכנס לפורטל הבריאות לפני פרוצדורות שונות שאתם עומדים לעבור, להירגע מההסבר ולהבין שבסך הכל פועלים למענכם ולדעת למה לצפות ואיך להתנהל אחר כך.