You are currently viewing מספר טלפון וירטואלי למדידת שיחות

מספר טלפון וירטואלי למדידת שיחות

מדידת שיחות אפשרית רק עם מספר טלפון וירטואלי שמחובר אל מרכזיית טלפון ממוחשבת. כאשר המספר מחבר למרכזיית טלפון בענן, המשמעות היא מדידה של השיחות הנכנסות. בפועל, זה אומר שאפשר למדוד את מספר השיחות הנכנסות, לחלק את השיחות הנכנסות לקטגוריות לפי המקור של כל אחת מהן, להשוות בין שיחות נכנסות שמגיעות מכל קמפיין ואף לבדוק את מספר השיחות הנכנסות בחלוקה לפי אמצעי תקשורת.

מספר טלפון וירטואלי למדידת שיחות עולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי עסקים. בטווח המיידי, מדידת שיחות זה בדיוק מה שבעלי עסקים צריכים כדי לבדוק עד כמה הקמפיין השיווקי או הפרסומי שלהם עונה לציפיות. בטווח הארוך, מדידת שיחות חוסכת בהוצאות מיותרות. לכן, הוצאה חודשית קבועה על מספר טלפון וירטואלי למדידת שיחות היא למעשה השקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

בכמה מספרים וירטואליים אפשר להשתמש?

בעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים משתמשים כיום באפשרות של מספר טלפון וירטואלי למדידת שיחות. ההבדל הוא שאצל בעלי עסקים קטנים אפשר להסתפק במספר וירטואלי אחד או מקסימום ב-2-3 מספרים שונים, בעוד אצל חברות גדולות ותאגידים בינלאומיים משתמשים בעת ובעונה אחת בעשרות מספרים.

במילים אחרות, אין הגבלה לכמות המספרים הוירטואליים שבהם אפשר להשתמש. אם רוצים להתחיל קמפיין מסחרי או שיווקי בכמה ערוצי תקשורת שונים בעת ובעונה אחת, כל מה שצריך לעשות הוא לחבר כל אחד מהם אל מספר וירטואלי מסוים. אחרי שמחברים את ערוץ התקשורת אל המספר הוירטואלי, מקבלים את הנתונים בצורה מסודרת ובוחרים כיצד לחלץ מתוכם את המסקנות.

סוגים של מספרים וירטואליים

עוד חדשות טובות הן שבעלי עסקים יכולים לבחור את סוג המספר הוירטואלי שבו הם משתמשים. זה למשל מה שקורה אצל בעלי עסקים שבוחרים להקצות מספר וירטואלי מקוצר, לעומת כאלה שמעיפים מספר נייד. בנוסף, יש מספרי זהב שיכולים להיות וירטואליים ומספרים שמזוהים עם קו הטלפון הרגיל של העסק.

בסופו של דבר, מספר טלפון וירטואלי למדידת שיחות מחזיר את השליטה לידיים של בעלי עסקים ויכול להפוך כל קמפיין שיווקי לאפקטיבי.