You are currently viewing מוצרי קוסמטיקה – במה את בוחרת?

מוצרי קוסמטיקה – במה את בוחרת?

כל אישה יודעת כיום שמוצרי קוסמטיקה הם חובה. כמעט בכל גיל נשים בוחרות במגוון רחב של מוצרים קוסמטיים שמטרתם היא להעניק לכל אישה את מראה העור הטוב ביותר, מראה השיער הטוב ביותר ועוד. גם כל קוסמטיקאית המציעה את שירותיה לציבור הרחב יודעת שבכדי שהתוצאות של הטיפולים יהיו טובות ויגרמו ללקוחות לבחור בה שוב ושוב, חשוב מאוד שתבחר במוצרי קוסמטיקה איכותיים ומומלצים. במאמר הבא תקבלו את כל המידע אודות מוצרי קוסמטיקה שכדאי לבחור.

כיצד בוחרים מוצרי קוסמטיקה?

ישנם כמה כללים שיכולים לסייע לכל אישה המעוניינת לרכוש מוצרי קוסמטיקה לשימוש עצמאי או לכל קוסמטיקאית המעוניינת לרכוש מוצרי קוסמטיקה עבור מתן טיפולים בקליניקה שלה:

  • ראשית כל, הכלל הראשון הנוגע למוצרי קוסמטיקה הוא שהשם כן קובע. בהחלט לא כדאי להתפשר על מוצרי קוסמטיקה של חברות פחות מוכרות. מכיוון שמדובר על מוצרים שמשתמשים בהם בסופו של דבר על העור הגוף או על השיער, אין ספק שאין להתפשר על מוצרים ממותגים שכן, ניתן לסמוך על חברות בעלות שם כי הן מייצרות את המוצרים האיכותיים, הטובים וכמובן הבטוחים ביותר.
  • חשוב מאוד לא לקחת כל מה שמציעים. אם ניגשת לחנות למוצרי קוסמטיקה כלשהי והציעו לך לא מעט מוצרים, כדאי שלא תיקחי את המוצרים הללו בלי שבדקת היטב מה הם מכילים ושל איזה חברה הם. לא כדאי לסמוך באופן אוטומטי על המלצות של אנשי צוות שעובדים בחנות.
  • כמובן שחשוב מאוד לבחור מוצרים בהתאם לסוג העור. אם את קוסמטיקאית המחפש מוצרי קוסמטיקה לקליניקה שלה, הקפידי לבחור מוצרים התואמים למגוון סוגי עור על מנת שתוכלי להתאים את המוצר הרלוונטי לטיפול לכל לקוחה.
  • חשוב מאוד לברר מראש איזה מוצרים מתאימים לאיזו מטרה. ישנם כיום מגוון מוצרים קוסמטיים אשר מתאימים למגוון מטרות שונות ועל כן, בהתאם למטרות שאת מעוניינת בהן, בחרי את המוצרים.

כיצד לא כדאי לבחור מוצרי קוסמטיקה?

לא כדאי להתפתות למרקם עדין של חומר, ניחוח עדין של הרגשה מיוחדת של לחות. על אף שמדובר על פרמטרים שיכולים להוות בונוס לא רע למרקם, הם לא מעידים על איכות המוצע.

חשוב מאוד להגיע עם ידע מקדים אודות חומרים פעילים טובים יותר או פחות במוצרי קוסמטיקה. אין לרכוש את המוצר בלי שקראתם היטב את החומרים הפעילים במוצר. בהתאם לרשימת הרכיבים שבמוצר אפשר לדעת באופן כמעט ודאי האם המוצר יהיה יעיל ורלוונטי עבור המטרה שלכם או שמא מדובר על מוצר לא מספיק איכותי ובמקרים רבים מוצר סתמי לחלוטין שלא שווה את ההשקעה הכספית בו.

בשנים האחרונות עוסקים לא מעט בנושא האנטי אייג'ינג. מדובר על חומרים שמסייעים במניעת ההזדקנות של העור, בהשבת הלחות, הברק והחיוניות ועל כן, לא כדאי לרכוש מוצרים קוסמטיים שאינם תואמים לגישת האנטי אייג'ינג.