You are currently viewing בחירת אינטרנט ביתי

בחירת אינטרנט ביתי

זקוקים לאינטרנט ביתי לצרכי עבודה? רוצים לצפות בשירותי סטרימינג של נטפליקס, חברת תקשורת כזו או אחרת או אפילו לצפות בסרטים אונליין? הילדים משחקים ברשת מול אנשים אחרים? אם עניתם כן על לפחות אחת מהשאלות הללו סביר להניח שתצטרכו אינטרנט מהיר בבית שלכם. הבחירה בחבילת האינטרנט הביתי שלכם תלויה בכמה גורמים ולא רק במהירות האינטרנט אולם כדאי להתחשב בכמה שיותר מהר, לעשות את השכלול הנכון המתאים עבורכם ובסופו של יום לבחור את החבילה הטובה ביותר עבורכם.

בחירת מהירות האינטרנט

בחירת אינטרנט ביתי תתחיל בראש ובראשונה במהירות האינטרנט שאתם צריכים. קחו בחשבון שככל שיש יותר מכשירים המחוברים לקו האינטרנט הביתי שלכם כך חתיכת העוגה שמקבל כל מכשיר קטנה יותר. כלומר מהירות אינטרנט נמוכה יותר לכל המכשירים, כאשר רק המכשיר הראשי המחובר למודם יזכה לרוב לחיבור מעט מהיר יותר. במילים אחרות אם יש לכם בבית 3 טלוויזיות וממירי סטרימינג שמדרים לכם ערוצי טלוויזיה בשידורי אינטרנט ו/או נטפליקס ויש לכם עוד 2-3 מחשבים בבית המחוברים לאותה רשת האינטרנט הרי שתצטרכו מהירות אינטרנט גבוהה, בדרך כלל לפחות 100-200 מגה. שימו לב כי באזורים רבים בארץ מהירות האינטרנט המרבית היא עדיין עד 100 מגה ותשתית הסיבים האופטיים המתקדמת עדיין לא הגיעה אליהם.

שירותי אחסון וספק במקום אחד

כאשר אתם באים לבחור אינטרנט ביתי כדאי לקחת בחשבון שירות של ספק ותשתית במקום אחד. הרי חברות המספקות חיבור לאינטרנט וספקי תשתית הן חברות שונות בדרך כלל אז איך שירותי אחסון וספק במקום אחד? ובכן כל הספקים כיום משתפים פעולה עם חברות התקשורת להן יש תשתיות הפרוסות ברחבי הארץ ולכן יכולים לספק לכם את השירות במקום אחד. בפועל הם מתחשבנים מול חברת התשתית על כל לקוח שהם מחברים על אותה תשתית אבל גובים לכם את המחיר המלא עבור שני השירותים. אתם עובדים מול גוף אחד, משלמים לגוף אחד, מקבלים חשבונית אחת בכל חודש וגם במקרה של תקלה לא יעבירו אתכם מנציג אחד לאחר בטענה שהתקלה שלכם היא לא ספק אלא תשתית ולהיפך. 

הגנת סייבר והגנות נוספות אחרות

במציאות שאנו חיים בה האקרים, פריצות והגנות סייבר הם ללא ספק אזור מלחמה נוסף שבו אפשר לפגוע באוכלוסייה. האקרים יכולים לפרוץ, לצפות במצלמות דרך המחשב שלכם, לאסוף עליכם פרטים ואפילו להשתמש בפרטי אשראי שלכם שהם מוצאים בדפדפן או בקובץ כזה או אחר במחשב שלכם. הם יכולים לשתול לכם וירוסים במחשב ועוד. טוב להתחבר לספק אינטרנט שמספק לכם הגנת סייבר מתקדמת כמו גם הגנות נוספות אחרות, פשוטות יותר, כמו חסימה של אתרים מסוימים עבור ילדים וכד'.