You are currently viewing בוריס וולפמן – יזמות בארץ ובחו"ל

בוריס וולפמן – יזמות בארץ ובחו"ל

בוריס וולפמן הוא איש עסקים ויזם בתחום הסחר הבינלאומי, פעילותו בשווקים הבינלאומיים זוכה להכרה ולהצלחה כבירה, ובשנים האחרונות הוא מרחיב את פעילותו בשווקים חדשים. בוריס הוא בעליה של חברת ROYAL INNOVATIVE אשר תחומי פעילותה מתפרשים על פני כמה שווקים – שוק הסחר בחומרי גלם וכן שוק מתן פתרונות האשראי והמימון לעסקאות בינלאומיות. כפי שזה אכן נראה, מר וולפמן עצמו וכמובן גם החברה שלו, מאמינים כי כדי להצליח בעולם העסקים הדינמי והמשתנה של ימינו צריך תמיד לחדש, ללמוד ולהיכנס לפעילות בשווקים שונים. לכן, חזון החברה הוא ליצור שיתופי פעולה עם קולגות ומומחים בתחומם וכן לתמוך ולעזור על מנת להיטיב עם השוק כולו.

וולפמן הוא יזם מטבעו, הוא ידוע כדמות כריזמטית וברשותו ידע וניסיון רב בשווקים הבינלאומיים ובתחום הסחר הבינלאומי. הוא אינו נח לרגע וממשיך לפעול ביתר שאת כדי להרחיב את פעילותו בשווקים השונים, להרחיב את עסקיו באמצעות שיתופי עולה משתלמים לכל הצדדים, הוא תורם מהיד שלו לאחרים, ולאחרונה החל באמצעות חברתו להעניק אשראי ליזמים ולעסקים מתחילים.

מתן פתרונות אשראי ומימון לעסקאות

אחד התחומים החדשים והמסעירים אליהם התרחבה פעילותה של חברתו של בוריס וולפמן, ROYAL INNOVATIVE, לאחרונה הוא התחום של מתן פתרונות אשראי ומימון לעסקאות בתחום הסחר והיזמות הבינלאומיים. הידע העשיר והניסיון הרב שצבר במשך כל שנות עיסוקו בתחומים אלו מאפשרים למר וולפמן כעת לתמוך ביזמים ובחברות סחר שונים אשר רוצים גם להתרחב ולהיכנס לתחום זה.

התמיכה שהוא מציע היא במתן מימון ואשראי לעסקאות בסדרי גודל שונים ברחבי העולם. במספר מסוים של עסקאות מעורבת חברתו של וולפמן באופן פעיל ובחלק אחר היא רק תומכת פיננסית. מלבד פתרונות האשראי והמימון מעניק וולפמן גם ייעוץ וליווי ליזמים שחולמים להתרחב ולהיכנס לתחום הסחר הבינלאומי. יזמים כאלה אשר מעוניינים בכך יכולים לפנות לאחד מנציגי חברתו של וולפמן אשר נמצאים במדינות השונות ברחבי העולם ולהתעניין אצלם באפשרויות השונות לקבלת התמיכה והסיוע.

שיתופי פעולה כנקודת מוצא

וולפמן הוא מאמין גדול ביצירה של שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע וקולגות שונים, מתוך אמונה כי שיתוף פעולה הוא הדרך להצליח יחד בעולם העסקים התחרותי וההפכפך כיום. נקודת המוצא של חברתו של וולפמן היא כי שיתופי הפעולה השונים צריכים להיעשות עם אנשי מקצוע אשר מוגדרים מומחי אמת בתחומם מתוך רצון לעבוד רק עם הטובים ביותר ולהתרומם איתם מעלה. כמו כן, בוריס וולפמן יוצר שיתופי פעולה עם אנשי השטח השונים עימם ומולם הוא עובד. הוא יצר שיתוף פעולה בלעדי עם מגדלי פירות וירקות בטורקיה אשר במסגרתו הוא משווק באופן בלעדי את התוצרת החקלאית שהם מספקים לו. באופן זה מובטחת עבודה והכנסה קבועה ויציבה לשני הצדדים.

חברתו של וולפמן אף הגדילה לעשות והקימה בטורקיה שני בתי אריזה לפירות הדר ותפוחים, האחד בעיר מרסין והשני בעיר ספרטה, וכעת היא מטפלת בתוצרת זו החל משלב האריזה וכלה בשלב היצוא והשיווק של התוצרת החקלאית בשווקים שונים ברחבי העולם, בין היתר החברה מייצאת תוצרת חקלאית מטורקיה לישראל.

יתרה מזאת, חברתו של וולפמן עוסקת גם בסחר של חומרי גלם נוספים, ביניהם שמן קנולה, כלים חד פעמיים, זהב ויהלומים, דלקים וברזל. גם בשווקים אלו יוצרת החברה שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע שונים כגון סוחרים ובעלי מחסנים לברזל בישראל או משווקים ובעלי רשתות סופרמרקט שונות לשיווק ומכירה של שמן קנולה המיוצר בטורקיה ומיובא לארץ על ידי חברתו. בוריס ממשיך להרחיב את פעילותו, הוא מזמין אנשי עסקים להצטרף אליו כדי לפעול יחדיו ולכבוש שווקים חדשים נוספים, וכמובן ליהנות מגידול משמעותי בהכנסות וברווחים.